MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 39
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Toyota RAV4 to sprawdzony, bardzo lubiany i świetnie...
fot. Kamil Rogala

Toyota RAV4 2.5 PHEV 306 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Toyota RAV4 2.5 PHEV 306 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Toyota RAV4 to sprawdzony, bardzo lubiany i świetnie sprzedający się samochód, który posiada rewelacyjny napęd hybrydowy. Czy hybryda plug-in również zasługuje na taką ocenę? Teoretycznie tak, bo Toyota – jak zwykle – dopracowała napęd niemal do perfekcji, zapewniając dość oszczędną i bardzo dynamiczną jazdę. Zastanawiam się jednak, czy warto dopłacać blisko 60 000 złotych do większej mocy, której raczej w tego typu aucie nie wykorzystamy, oraz możliwości jazdy bezemisyjnej na dystansie (realnym) około 60 kilometrów. Czy ta dopłata się zwróci? Moim zdaniem – nie, a tą kwotę lepiej wydać na wyższą wersję wyposażenia lub… zapas paliwa dla „zwykłej” hybrydy, która i tak w większości scenariuszy wykaże się większą oszczędnością.

Zobacz również

Bardzo drogie wakacje. Tyle Polacy wydadzą na tegoroczny urlop

Bardzo drogie wakacje. Tyle Polacy wydadzą na tegoroczny urlop

Rodzinne lato w muzeum w Wieliczce: kopalnia z dreszczykiem, Skarbnik, szlak szybów

Rodzinne lato w muzeum w Wieliczce: kopalnia z dreszczykiem, Skarbnik, szlak szybów

Polecamy

Może być bardzo niebezpiecznie. Są ostrzeżenia trzeciego stopnia!

Może być bardzo niebezpiecznie. Są ostrzeżenia trzeciego stopnia!

Hamulce. Jakie są objawy przegrzanych klocków hamulcowych?

Hamulce. Jakie są objawy przegrzanych klocków hamulcowych?

Młody ojciec, a zarazem dziadek. Dobrze wygląda i klnie jak szewc. To trener Probierz

Młody ojciec, a zarazem dziadek. Dobrze wygląda i klnie jak szewc. To trener Probierz